Πέντε συμβουλές ασφαλείας που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη πριν πάρετε σήμα
Οι βίαιες ενέργειες εναντίον παρόχων προνοσοκομειακής φροντίδας δεν είναι καινούργιες, αλλά υπάρχει η αίσθηση ότι γίνονται ολοένα και πιο συχνές.
Είναι πιθανό η αμφισβήτηση των πολιτών για άλλους παρόχους δημόσιας ασφάλειας, όπως της αστυνομίας, να έχει επίπτωση και στην υπηρεσία επείγουσας φροντίδας υγείας. Ίσως η αόρατη γραμμή του σεβασμού της εξουσίας να έχει δεχθεί σοβαρό πλήγμα, καθιστώντας πολύ εύκολο για κάποιον να την παραβεί.
Σε κάποιο βαθμό, δεν έχει σημασία ποιος είναι ο λόγος. Η δουλειά μας από τη φύση της έχει κινδύνους, τόσο φυσικούς όσο και συναισθηματικούς.
Ακολουθούν πέντε συμβουλές ασφαλείας που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη πριν πάρετε σήμα για το επόμενο περιστατικό:
1. Η βία μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή
Δεν χωράει κανένα αστείο.
Ανεξάρτητα από την κατάσταση, η πιθανότητα να υπάρξει εκδήλωση βίας οποιαδήποτε στιγμή και μάλιστα χωρίς προειδοποίηση είναι υπεράνω αμφισβήτησης.
Οι διασώστες θα πρέπει να έχουν πάντα υπόψην τους ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, να παραμένουν ήρεμοι και να βρίσκονται σε επιφυλακή.
2. Επιβραδύνετε
Είναι εύκολο να υπάρξει εφησυχασμός πάνω σε θέματα ασφαλείας όταν για ένα μεγάλο διάστημα δεν παρατηρείται κάτι που θα ''ταράξει τα νερά''.
Έτσι, λησμονούμε την επίγνωση της κατάστασης και εστιάζουμε πάνω σε θέματα που μας απασχολούν τη δεδομένη στιγμή.
Επιβραδύνοντας κατά την άφιξή μας στη σκηνή και δίνοντας στον εαυτό μας μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου ίσως έχουμε την ευκαιρία να παρατηρήσουμε το πρόχειρα κρυμμένο όπλο, το μαχαίρι, την αμυντική θέση του ασθενούς ή το σιωπηλά αναστατωμένο μέλος της οικογένειας που στέκεται σε μια γωνιά.
3. Αξιολογήστε τον εαυτό σας
Ποια ενέργειά μας θα μπορούσε να προκαλέσει ή να επιδεινώσει μια βίαιη αντίδραση;
Ενώ οι πάροχοι προνοσοκομειακής φροντίδας πρέπει να παρουσιάζονται αποφασιστικοί για να επαναφέρουν την ηρεμία σε μια χαοτική κατάσταση, οι παρευρισκόμενοι θα μπορούσαν να ερμηνεύσουν την αυτοπεποίθηση για επιθετικότητα.
Ελέγξτε τη φωνή και τη γλώσσα του σώματος σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν είστε μέρος του προβλήματος.
4. Μην εμπλέκεστε αδικαιολόγητα σε καταστάσεις που σας υπονομεύουν.
Ένα βίντεο που δείχνει έναν πάροχο προνοσοκομειακής φροντίδας να σταματάει το ασθενοφόρο του για να επιπλήξει έναν οδηγό που ακολουθούσε από πολύ κοντινή απόσταση το ασθενοφόρο προκάλεσε έντονη συζήτηση μεταξύ των επαγγελματιών του χώρου.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου